- lite bättre.

Hejsan igen.
Har nyss haft nationella i engelska A.
Det gick bättre än förväntat men ändå är jag inte helt nöjd.
Känns som att jag i alla fall kan få ett G.
Ellen hittade även en lover på andra sidan skolan,
hon såg honom genom fönstret och tvärtom,
kanske nästa par? Vem vet?
Det kändes lite tröttsamt att sitta i aulan men vafan,
det var ju i alla fall inte så mycket folk där,
och det tackar vi gudarna för.

Sitter här ensam med Ellen i den stora datasalen.
Det är bara vi här, så lite tomt är det ;)
Snart har vi väl förmodligen engelska,
hur nu det ska gå till? Vi har ju nyss haft prov i det i 80 minuter.
Förresten, jag har röstat på lucia nu.
Det blev kära Elin Wing jag röstade på :D
Hihi,
Hon var snäll och rev ut lappar till mig och Ellen så nu jävlar;)

Fredag idag,
Idol, Alexandra, Leah, Myspys med älsk.
Det händer säkert en massa annat trevlans också.

Kommentarer
Postat av: ELLEN

ja, varför inte? nu ska jag söka hela duveholm runt efter min prins i blå t-shirt och glasögon! jag tror att det kan bli något seriöst av det här :D

2009-11-20 @ 10:11:44
URL: http://ellennord.blogg.se/
Postat av: Elwiz

Wusch, nationella... minns de proven, inget vidare skoj... är ju lite svårt att plugga till med liksom...

2009-11-20 @ 10:27:22
URL: http://elwiz.blogg.se/
Postat av: ELLEN

svar:

jag vet inte ... rädd blev jag i alla fall. borde ha med dig jämt, min beskyddare! :D <3

2009-11-20 @ 16:34:16
URL: http://ellennord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0