- nationella.

Hejhej.
Torsdag idag.
Nu har vi våran näst sista lektion, som är svenska och textkommunikation.
(vi har lagt ihop dom två, så vi har en lektion på ungefär 2 timmar nu).
Sen efter denna lektion så är det engelska som gäller,
imorgon har vi nämligen engelska A - Nationellt.
Usch det kommer att gå så jävla

Idag kommer älsklingen min hem ifrån Göteborg också!
Huh, har saknat honom så att jag nästan har dött.
Tur att jag snodde med mig hans kudde hem innan han drog (A)
Thihih.
Ska möta honom vid tåget när han kommer hem,
ska bli skönt att få pussa på honom igen.
Dock vet jag att han bara har varit borta i 1 och 1/2 dag,
men ändå!

Senare idag så ska jag träffa Alexandra också :D
Det ska bli riktigt trevligt :D
Det var ju ett tag sen sist.

Nej dags för att forsätta på rapporten ang 1969.
Skriver senare!
PUSS



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0