- skitsnack.

Måndag, stora datasalen, med Freddie och Ellen.
Skönt att ha Sven hela måndagarna,
det känns genast mycket bättre att gå till skolan om
man tycker det är kul på måndagar som annars är sega.
Jag är så trött på klassen,
en massa skitsnack och annat.
Som t.ex. att jag har nått på G med Freddie.
Att jag skiter i skolan för att jag inte har gjort si och så.
Varför kan ingen säga något när jag är i skolan?
Nej det ska bara snackas när jag inte är där, moget.
Jag dör,
hade inte vissa personer funnits i klassen så hade jag förmodligen
hoppat av!
Så, tack gode gud för mina små snuttungar som finns i klassen.
Har precis varit och ätit i matsalen,
det var köttbullar, sås och potatis.
Gott faktiskt, och jag var hungrig.
Idag blir det städ alltså,
massor hemma som behöver göras.
Btw, jag vill flytta nu!
Ha ett eget ställe (men älsklingen).
Bara vårat.
Skönt med studenten också, skippa allt jävla skitsnack.
Nu ska jag snacka med min Ellen_13 och min wondechild!¨
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0