- skitsnack.

Söndag.
En seg dag,
det är iof alltid söndagar..
Undra varför det är så?
Det är typ nästan förutspått att varje söndag är såhär.
Hm.

Imorgon är det måndag.
Det är skola för min del :)
Tack gode gud då jag har gått ihjäl av att gå hemma!
Fyfan, kan man ha tråkigare?
Det ska bli så skönt att träffa Ellen igen!
Har saknat henne mycket mycket.
Pojkarna också, men Ellen är speciell!
:D

På tal om skolan osvosv,
jag är så förbannat trött på falska människor.
Dom sitter och pratar med en, planerar och skrattar.
Sen när man inte finns tillgänglig eller är sjuk,
ja då duger det att snacka om en.
Yttra sig och saker som fan inte ens existerar.
Hur en person ens kan våga ta orden i sin mun utan att
känna mig så pass bra!?
Aja, snart har bägaren runnit över.
Jag börjar bli trött på folk...


Men inte min kära pojk.
Honom älskar jag mer och mer för varje dag som går!



PUSS


Kommentarer
Postat av: ELLEN

ska bli skönt att träffa dig igen också! har så mycket att snacka om ;)

2009-11-15 @ 18:30:38
URL: http://ellennord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0