- skoooola.

Sitter här i stora datasalen.
Känns lite segt att skolan har börjat igen.
Fatta att sitta i skolan i 3 veckor och inte göra något och sen helt plötsligt så ska man dit igen efter ytterligare en veckas lov och börja jobba på riktigt igen, känns lite surt.
Jaja, man får ju i alla fall träffa alla gulliga klasskompisar ;)
Har speciellt saknat Erica och Rebecca (ja Ellen med men henne träffade jag ju i fredags).
Idag är det måndag, vilket också innebär ny vecka.
Imorgon är det tisdag och då kommer Saam att sova hos mig :D
Känns superduperbra!
Imorgon är det även den 3:e november.
Det är superduperbra för då har älsklingen och jag varit tillsammans i 16 månader (21 månader).
Och då har vi även varit förlovade i 1 hel månad!
Herrejösses vad tiden går fort!
Jag älskar dig mer och mer för varje dag som går hjärtat.
Nej time to work.
PUSS
Freddiieboii hälsar :D:D:D:D:D:D:D:D

Kommentarer
Postat av: Saam

Det kommer bli superduper kul och vi kommer ha massa underbara minnen! dom blir bara flera och flera! <33333

2009-11-02 @ 11:34:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0