- smurfar.

Precis nyss försvann min morbror Jimmy och min kusin Edwin ut genom dörren.
Dom har haft med sig Marcus idag.
Ungefär 1 minut efter att dom har gått så kom Marve och Ozzy.
Max sover här inatt så det är fullt ös :P
Dock har han gått och lagt sig nu.

Jag står här vid datorn (fråga inte varför) och har färg i håret.
Ska nämligen förstärka min hårfärg litegrann då jag tycker den började
bli dassig.
Om ungefär 5 minuter så ska det sköljas ur.
Hoppas att det blir lite bättre än sist :D
Dock är det samma färg men kanske blir lite skarpare.

Såå dags för duschen,
kommer bli lite kallt och tråkigt men aja.
Är rätt van att alltid ha älsklingen nära annars.
Usch vad jag saknar honom!


NEJ, time to go.
Annars kletar väl färgen fast sig och sen så får jag aldrig ur den ;)
Då lär jag se ut som en smurf ;)

Nattinatti,
PUSS


I♥RASMUS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0