- sprutor.

Måndag idag.
Dock har jag inte varit i skolan idag,
fy skämms Evelina!
Men det var så att jag hade tid hos tandläkaren imorse och jag skulle
inte hunnit dit om jag först hade gått till skolan.
Det var i alla fall tänkt att jag skulle dit efter.
Men det blev sån fördröjning och det tog mycket längre tid än jag väntat
mig så det blev inge skola.
Dock hade jag nog inte orkat heller, var helt slut efter besöket.
Proppade mig full med bedövning!
Och jag som hatar sprutor mer än allt här i världen!!!
Fy!
Tur att jag fick byta tandläkare så att jag fick underbara Jenny istället!
När vi kom hem så vilade jag lite och sen rensade jag och mamma hela
klädkammaren, så nu kan man minsann gå in där ;)

Just nu så ligger lilla Noah här brevid mig,
helt däckad i sin babysitter.
Sötnöten där!
Imorgon är det BVC för lillplutten.
Då får man se om han har vuxit något eller inte.
Sist vi var där så vägde han runt 4,8kg.
Tror att han väger ungefär 5,2 nu ;)
Vi får väl se.

Mamma och jag har även snackat lite om någon fotografering,
vi vill nämligen ha kort på mami och alla barnen :D
Vore rätt mys att ha här hemma.

Dessutom, på tal om absolut ingenting så är jag i behov av;
En plattång, nya ridskor och vinter ridstövlar, nya skor, att sola,
nya underkläder och en snygg pyjamas!
Och älsklingen är alltid ett behov!

Nej, dags att lägga in Noisen i hans säng.
PUSS så länge.


Kommentarer
Postat av: ELLEN

svar:

det tycker jag absolut att vi ska göra! det var ju ett tag sen nu ;) <3

2009-11-09 @ 19:33:14
URL: http://ellennord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0