- TEAM-OLA.

Lördag.
Eddie åkte ut från Idol igår, och tack gode gud för
att inte någon av favoriterna åkte ut!

Team-Ola vann körslaget.
Det visste man men jag hoppades ändå på Team-Stefan!
Grrr.

Haha, denna dagen har varit seg som alltid.
Noah har varit lite gnällig så man är väl lite trött i huvudet.
Haha, jag skulle byta blöja på honom förut (innan han skulle äta)
och då så låg han utan blöja i soffan, och tror ni inte att han kissade
ner heeela soffan, heeela sig själv + mig!?
Bara in med lillskiten i badrummet och bada honom innan han skulle äta.
Sen så vart det duschen.

Nej nu ska jag pussas lite med min kärlek.
Thihi, det får inte ni :D



PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0