- tjugoen + en.

Jaa,
efter det jag skrev förut idag så har jag inte gjort så mycket mera.
Jo juste, vi (som var i min arbetsgrupp under praktiken) hade ju möte med våran kära rektor David Rytter.
Vi gick igenom lite saker och ska ha en dag ledigt från skolarbete för att slutföra allt som vi inte hann med.
Och vet ni?
Han var så imponerad och glad över att vi hjälp honom (dessutom tyckte han vi var duktiga) så vi får en sak av honom :D
Eller egentligen två ;) men det är samma sak.
Thihih, gissa om vi blev glada? :D
Tack David!

När jag kom hem så tog jag det bara lugnt.
Mötte Saam en stund innan hon skulle hem, det blev bara en kortis :( hon var uppe hos oss när jag kom hem.
Men som tur är så kommer hon och sover hos mig imorgon :D
För i övermorgon så åker vi ju! :D:D:D:D:D
Sen så åkte hon i alla fall.
Sen så ringde det i våran porttelefon och vi alla blev chockade!
Jag lyfter på luren och så hör jag mormor i andra änden! :O
Hihih :D
Så mormor och Libbe var här uppe hos oss en bra tag innan dom åkte hem igen.

Just nu så sitter jag bara här och saknar min fästman något fruktansvärt! :O
Hur kan man egentligen sakna någon så mycket?
Imorgon så firar vi 1 månad som förlovade och 16+5=21 månader tillsammans :D
Ujuj vad fort tiden går, och fortare kommer den att gå :D
Jag älskar dig du min kära.
Dig dig dig dig!
Mer än någon kommer att förstå!




Imorgon har även lilla Hugo namnsdag :D
Thihhi, undra om han ska få ett nytt hus då? :D
PUSS



Kommentarer
Postat av: ELLEN

svar:

okejokej, du har helt rätt.

snygga räcker inte ;D <3

2009-11-02 @ 20:48:53
URL: http://ellennord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0