- usch och fy.

Hej.
Igår så fick jag en ny jacka av mor min :D
Tack så mycket mami :D
Nu behöver jag inte frysa längre, haha :D
Det kommer lite bilder senare.

I alla fall, allt sammans började efter att vi alla hade käkat här hemma.
Jag la mig i soffan och fick så jävla ont i magen!
Jag trodde jag skulle dö, helt seriöst alltså!
Sen lyckades jag i alla fall somna efter ett samtal med älsklingen.
Vaknade imorse av samma jävla smärta i magen!
Vad har hänt egentligen?
Aja, nu är det lite bättre så vi hoppas väl att det försvinner helt.

Snart ska jag hoppa in i duschen,
sen när Noah vaknar så ska jag bada honom :D
Då får vi testa hans nya badhjälp :)
Sen går det kanske bättre om inte mamma är med ;)
Hon är ju lite nervös av sig och då går inget som det ska.

Nej nu ska jag fixa lite grejs.
Ha det bäst!
Skriver snart igen!

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0