- Fars-dag.

Hej allesammans!
Jag ber så hemskt mycket om ursäkt för att jag har varit så dålig
på att uppdatera på sistone.
Jag har inte haft så mycket att göra, men ändå har det varit så
mycket att jag inte har haft tid att sitta vid datorn.

Idag är det fars-dag!
Så vill gratulera alla pappor runt om i världen!
Hoppas ni har haft en bra dag :)
Och dessutom så vill jag gratulera min kära far.
Och sen Noahs pappa också :)
Eller, Grattis på er allesammans.

Annars idag så har det inte hänt så mycket.
Har mest tagit det lugnt.
Likadant med gårdagen.
Förresten så ska jag försöka att glädja min frisör lite så jag gjorde
en inpackning.
Nu ska jag fasiken fixa mitt hår!

Imorgon så är det måndag.
Skola.
Tandläkaren.
Möte med rektorn David Rytter.
Sen vet jag inte riktigt mer vad som ska göras.
Jag vet i alla fall en sak, jag ska träffa min prins,fästman,pojkvän eller
ja rättare sagt världens bästa pojke!
Jag älskar dig Rasmus!


Här kommer lite bilder från dagen :D


Såhär såg han ut innan han vaknade han imorse.
Vi hade visst inte satt på honom pyjamas.


Sötnos!








TACK FÖR IDAG :D

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0