- <3

Då var det dags för en liten uppdate här då.
Som jag skrev förut så har det hänt lite under veckan.
Som idag tillexempel.
Liina + familj kom hem till oss idag :D riktigt myspys om ni frågar mig.
Sen så drog Liina och jag ut och tog oss en romantisk middag (snarare lunch men middag lät bättre ;)
Det blev mycket snack och mycket kärlek :D
Älskar den kvinnan alltså.

Aja, sen så var det ju även spökvandring idag,
så jag och Ellen tog med oss Max (vi kan ju inte komma dit själva om det är för småbarn (A)
Till en början verkade det helt okej, men sen så började allvaret!
Vi fick gå i grupper och som tur var så var det bara jag, Ellen och Max i min grupp!
Huh,
Vi fick gå runt och svara på frågor osv, och sen rätt va det var så hoppade det fram några och jag tror aldrig att jag eller Ellen har skrikit så mycket!
Fyfan så pinsamt!
Max skämdes över oss så att det bara skrek om det (höhö).
Och det där skulle vara för småbarn?!
Bullshit!

Aja har även kollat Idol, och jag bara äälskade Tove idag!
Hon är så grym!
Fast å andra sidan så gillar jag nog alla ;)
Har dock liiiite svårt för Rabhi (stavning?) och Eddie.

Saknar även min underbara fästman som är på en fest i bie tror jag om jag inte minns helt fel förståss?
Jaja, hoppas han får täckning snart så han kan svara på sms ;)

Rasmus Book Newton = ♥



PUSS


Kommentarer
Postat av: Emma

Hej Evelina du har du bilderna från Halloween när vi va hos Pontus med dig och mig och min kusin? :)

2009-10-31 @ 13:10:32
URL: http://ewwanygren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0