- ÄNTLIGEN.

Finally!
Nu ska allt här på bloggen vara färdigt!
TACK SÅ JÄTTEMYCKET HAMPUS!
Nu kan man i alla fall kalla det här för en blogg :D
Åh det känns så bra!

Som dom allra flesta här kommer att se så är det ny bloggdesign här på bloggen.
Som ni ser så finns det 5 bilder i min header(?).
4st av dom är på var och en av mina småbrorsor, och det är för att dom är mina prinsar, mina skatter!
Utan dom hade jag inte varit den jag är idag.
Den sista bilden är på mig och min älskling, den bilden betyder mest av dom och jag älskar honom helt enkelt.
Tyckte att en bild kunde räcka där uppe eftersom att egentligen beviset sitter på fingret.
Hoppas att ni kommer trivas mer här på min blogg nu :D
För det gör i alla fall jag!

TACK IGEN!

Idag; så har det blivit mest tandläkaren för min del!
Och tack gode gud för att jag fick byta tandläkare!
Jag klarar inte av omänskliga människor som pratar över huvudet på en!
Tack för att jag fick Jennie istället!

Jag saknar dig rasmus,
massa mycket.
Jag älskar dig!


PUSS


Kommentarer
Postat av: Malin

Det e bra, dåliga tandläkare ska man aldrig acceptera! Stor, varm kram till dig, ha en jättebra dag!

2009-10-20 @ 10:57:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0