- bara halva insattsstyrkan.

Tisdag och närvaron i arbetsgruppen är bara till hälften.
Ellen, Freddie, Julian, Andreas och Elin är sjuka!
Det är alltså bara jag, Camilla, Micke, Rebecca och Sara här idag.
Jaja, jobbar på gör vi i alla fall.
Tycker dock lite synd om Micke som är ensam kille idag, huh vilka men han kommer att ha nu för resten av sitt liv.
Dagen började med att vi som är här (utom Micke) skulle ha rundvisning för några nior från vidåker.
Till min stora lycka så var Emma där :D åh jag har saknat henne så mycket!
Min fina :D
Efter det så var det möte med herr David Rytter (alltså våran rektor), vi disskuterade budgeten och fick reda på att vi har en heeeeeel del pengar att röra oss med :P
Vilket resulterar till att det kommer att gå lättare för oss att jobba.
Den enda som var jobbigt med mötet var hans genomträngande blick, man visste inte vart man skulle titta.
Uschusch, obehagligt.
Jag vet inte om någon utav er har lagt märke till att jag har börjat skriva på ett annat sätt?
Jag har börjat göra stor bokstav på namn, i börjar av en mening osv och jag gör inte något mellanrum mellan punkt och ordet längre.
Very Good Evelina Lindh.
Nej nu är det dags för lite work här.
Skriver senare.
Kanske blir en långpromenad med älslingen och hundarna senare?
Vi får väl väntar och se ;)
PUSS
P.S - Ellen min kära! Krya på dig, jag saknar dig! ♥

UPPDATE: Det går uppenbarligen inte att hoppa några rader här på skolans datorer, haha hoppas ni har överseende med det. Så det ser lite rörigt ut ovan.
PUSS

Kommentarer
Postat av: Emma

åh! Det var jätte kul att träffa dig igen! Nu får det inte gå så lång tid tills nästa gång vi ses !

I looove u <3

2009-10-13 @ 20:04:24
URL: http://emmajensen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0