- bättre än alla andra.

Det här får allt bli ett snabbt och kort inlägg då vi ska börja med maten nu,
det blir currykyckling med bacon och sen ris till det, väldigt gott måste jag få säga!
I alla fall, vi slutade tidigt idag då alla var väldans oseriösa och bara spelade en massa spel på facebook hela tiden, vi slutade väl runt 11.00 vilket dock var rätt skönt men jaja.
Jag umgicks med mor min ett tag innan jag drog hem till min underbara fästman.
Jag han dock inte sitta med honom så länge innan vi beslutade oss för att dra till Ica nära och köpa lite mat, för vad gör man inte när magen kurrar och det inte finns något gott hemma ;)
Justja, vi passade även på att ta en såndär lapp om Ica-kort då älsklingen nu är 18 så får han ju skaffa sånt :D
Och dessutom så handlar vi ju rätt ofta på Ica, bra va? :D

Så nu ska det skäras lite bacon och diskas för min del,
det andra med maten sköter hjärtat.
För er som inte vet så är jag urusel på att laga mat, och då var det ju bra att älsklingen i alla fall är grym på det :D

Nej, disken ropar!
Skriver senare!
Det är ju Grey's anatomy ikväll = ♥

PUSS



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0