- Ellen Nord.

Godmorgon.
Har alla ställt tillbaka klockan en timma?
Det har i alla fall jag gjort.
Var meningen att jag skulle hem till älsklingen inatt men tvärsomnade i soffan..

Vaknade imorse och det blev myspys med panono :D
Sen så har denna dagen bara rullat på.
Vi får se vad som hittas på en söndag som denna ;)

Ellen!
Vi måste bestämma någon "hemmaspa-kväll" som vi pratade om :D
Sen kanske singstarkväll, om inte samtidigt, och sen även en disneykväll :D
Hur blir det på fredag btw? :D
Krya på dig ♥


Åter tillbaka till mys med Noah :D
PUSS

Kommentarer
Postat av: ELLEN

jag tycker att vi kör på skräckvandrigen på fredag, om ni kan och har lust? :) vi kan väl höras under veckan?



ang "spakväll"!

vi får ta den en helg snart! jag kan vilken helg som helst (inte den här helgen som kommer bara). så säg en helg bara :)



<3

2009-10-25 @ 13:15:00
URL: http://ellennord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0