- en del av hemligheten.

godmorgon !
eller goddag eller vad man nu säger ;D
sitter här hemma hos lotta (som är i danmark) men älsklingen ,
vi är nämligen hund/katt och husvakt ;)
igår fyllde min lillebror max hela nio år !
fyfasiken vad fort tiden går :O
även hela mitt liv ändrades igår , eller igår och igår ,
ni vet att jag tidigare skrivit att det är två hemligheter som kommer att ske detta år ..
det här var en av dom ! :D
inatt klockan 00.01 så förlovade jag och rasmus oss :D
vi sa den tredje oktober , och det vart det verkligen ! :D
åh jag älskar dig !
tack för att du finns !!
det där va det lyckligaste ögonblicket i mitt liv !
hittils !
idag fyller peter också ,
gratiis :D
skriver mera sen !
PUSS
jag älskar dig älskling !

Kommentarer
Postat av: rebecca.

Jag får då gratulera!

2009-10-03 @ 17:46:13
URL: http://buttons.blogg.se/
Postat av: ELLEN

grattis, grattis, grattis!

jag har känt att det har varit på gång ;) thihi!

2009-10-03 @ 19:28:20
URL: http://ellennord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0