- en hund mindre.

sitter här i soffan och kollar när älskling spelar något bil-tvspel ,
han är grym som fan på't .

vi käkade som sagt lite lunch förut och drog sedan iväg och lämnade liam till linda ,
sen så skulle vi vidare och handla men ångrade oss när vi kommit mer än halvvägs :P
nu är det alltså bara lukas och katterna här med oss , lite tomt faktiskt .
jaja , efter det så tog vi det mest lugnt och jag drog hem till mamma en stund för att hämta lite saker till imorgon , så att jag slipper åka dit imorgon innan skolan .
dock så glömde jag skorna som jag skulle ha med mig ..
så jag får i alla fall svänga förbi där :P

jag är i behov av en stooor stickad kofta !
någon vänlig själ som skulle kunna tänka sig att skänka en ? (A)
hahahah !

nej nu ska jag ta och spela lite på datorn tror jag ?
annars blir det nog till att lägga in lite gamla bilder här på bloggen ;)

ha det bäst !
PUSS





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0