- ett himla tjat.

Då var det väl dags för en uppdatering igen.
Alltså den här bloggen har blivit som ett beroende för mig, så fort jag inte har något att göra så känner jag att jag måste uppdatera bloggen hela hela tiden.
Trots att jag inte har något att skriva om, det blir både jobbigt och kul att känna så.
För vem läser egentligen min blogg? Typ ingen så jag skriver nog mest för min egen skull, för att jag ska tro att någon läser den.
Jaja, men så är det.
Har man ett helt alldagligt liv så kanske det inte finns så mycket intressant att skriva om, eller?
Jag får nog ta och göra något stort, något som ingen trodde jag skulle göra..
..Då kanske bloggen blir mera intressant?
Jag får väl ta och göra som alla andra storbloggare, bli gravid, ta ett modelljobb, synas i tidningar och tv, bli så illa omtyckt och ha folk som kollar min blogg bara för att skratta åt hur "blond" jag är, skapa en massa saker, vika ut mig, dejta en kändis.
Hm den listan kan bli ännu längre om ni skulle låta mig hålla på ett bra tag till ;)
Men nu är det så att jag är den jag är, så ni kommer aldrig få se något utvik eller liknande.
I alla fall inte det där mest drastiska.
Dock så kommer ni nog att få se mycket av mig när jag och Ellen skapar vårat "när och fjärran"-program, eller när jag bli tokkänd fotograf eller en superduper vetrinär.
Haha, jadå ni får väl sitta där så snällt och vänta på att något häftigt ska hända mig så att mina inlägg bli lite mera händelserika.
känns som att jag inte behöver skriva det här som jag alltid gör,
"skriver senare" för att så kommer det att bli, om inte om en liten stund då jag får tråkigt igen eller har tagit en massa egobilder här på skolan MAC-datorer.
Haha,
PUSS
(ränderna är för att det inte ska bli så rörigt, då skolans datorer vägrar att hoppa en rad)

Kommentarer
Postat av: ELLEN

men hallå? jag som alltid har trott att vi en gång ska vika ut som som systrarna graaf, det är ju liksom min stor dröm. KROSSA INTE DRÖMMEN, EVELINA!

2009-10-15 @ 11:29:03
URL: http://ellennord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0