- galant.

Hejsan.
Jag sitter här hemma hos Lotta.
Leah ligger och sover och älsklingen sitter i soffan.
Vi har nyss käkat lite :D

Dagen har sett ut såhär;
Först skola, och då jobbade vi på som vi alltid gjort.
Sen så fixade vi värdkorten och skrev ut, klippte och laminerade.
Riktigt bra vart dom i alla fall :D
Efter skolan så drog jag och Ellen först ner till biblioteket och lånade om våra böcker,
sen vidare till hembagarns, sen så självklart in på H&M :D
Det var mycket bättre där inne än vad vi någonsin har förväntat oss, riktigt finfint faktiskt :)
Vi var även inne på lindex som också har byggt om och byggt ut, där var det nästan ännu finare :D
Efter det så begav jag mig av hemåt och efter inte alltför länge så kom min morbror Jimmy, min kusin Edwin och Mellie hem till oss :D
Så kul att träffa Edwin, det var rätt längesen :D och jösses vad han har vuxit :O

I alla fall, jag sprang iväg till Lotta och hämtade Leah som jag ska vara barnvakt åt till tills imorgon :)
Jag och Leah följde med Marcus en snabbis ner på H&M och kollade lite, hittade världens sötaste hello kitty-mössa till Leah :D synd att man inte har pengar till det :(
Sen så drog jag och lillprinsessan iväg och mötte upp älsklingen och sen köpte vi lite käk :D
Och nu sitter vi här.

Idag så är det fredag, vilket innebär?? :D
IDOOOOOOL!
Idag är det rock-tema, vilket inte borde vara några som helt problem för Calle, right?
:D
Jaja, nu ska jag och min kära fästman käka lite av bullarna som vi bakade igår :D

skriver senare!
PUSS!!!

Kommentarer
Postat av: ELLEN

svar:

eller hur, det skulle vi ju kunna göra!



det är 18:30 på fredag ;) ;D

2009-10-23 @ 19:06:03
URL: http://ellennord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0