- halloween.

Lördag, halloween.
Känns rätt bra att tänka så, även om man vet att det snart är skola igen.

Vaknade imorse av att Marcus väckte mig.
Jag gick upp och snodde Noah och sen så la vi oss i min säng igen :D
Thihi, vi myspyste och sen så klädde vi på oss allesammans och gick ut en sväng.
Just nu sitter vi hos min far men vi ska bege oss hemåt inom en snar framtid ;)

Runt 20.00 idag så ska jag möta upp några av mina kära klasskamrater + Eric och Petter,
vi ska nämligen upp till mig och fixa oss litegrann ;)
Höhö, och roligt som fan kommer det att bli.
:D
Kanske kanske kanske, om ni har tur så får ni se några bilder.
Annars..
..ja då är det allmänt synd om er ;)

Nej nu ska jag fixa lite andra saker innan vi drar.
Skriver senare!
PUSS


JAG ÄLSKAR DIG RASMUS! ♥

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Emma

Ja det skulle vara kul :)

2009-10-31 @ 13:54:24
URL: http://ewwanygren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0