- han är det bästa som hänt mig.

Torsdag, alltså är det bara en dag kvar efter denna sen så är det helg.
Vet dock inte riktigt vad jag ska göra i helgen.. Någon som vill hitta på något kanske?
I alla fall, idag är det bara jag, Ellen, Rebecca, Camilla och Micke här (tror att Sara skulle komma senare).
Ojdå nu kom även Julian, tur för honom att Micke slapp vara ensam kille idag igen!
Tycker nästan lite synd om honom när det bara är han här, för orka med oss en hel dag helt själv?
Nej det skulle nog ingen vettig människa klara av.

Idag ska det bli lite mera jobb än vad det vart igår, för att igår vart det inget jobb alls nämligen.
Och det ska beställas 40kg GODIS till öppet hus, det är lite lustigt vad skolan har råd med egentligen.
Annars tycker man jämt att dom tjatar om att det inte finns några som helst pengar, usch och fy!
Nej nu ska jag inte hetsa upp mig i onödan, jag behöver min energi till en massa annat.

Ellen är här idag :D
Det kändes som att en tung sten föll från min kropp när jag såg henne cyklandes ner för backen,
känns ibland som om jag inte klarar mig utan henne (dock vet jag att jag gör det, men inte riktigt mitt tänkande;).

Igår; Det blev ju currykyckling med bacon och ris till middag igår, och herrejösses vad gott det är!
Min älskling är så duktig på att laga mat :) thihih, min lilla stjärnkock!
Somnade på soffan igårkväll och då bar han in mig i sängen :D
Snacka om att han är underbar.
Jag älskar dig hjärtat ♥

Idag måste vi ta oss i kragen och dammsuga lite, det ser lite förjävligt ut med all kattsand som katterna släpat runt i lägenheten.

Nej, dags för lite work.
Skriver senare!
PUSS

Kommentarer
Postat av: ELLEN

hihihi, jag får väl helt enkelt inte vara sjuk något mer! för då är vi ju inte ifrån varandra något ;)



svar:

jag visste det! evelina, låt min trosor vara ifred. för du vill väl inte se hela skuffan när jag kliver av cykeln imorgon ... ;)



<33

2009-10-15 @ 11:08:56
URL: http://ellennord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0