- hör och häpna.

jahaja ,
då har man nyss kollat färdigt på idol ,
så ska bara vänta nu en dryg halvtimma på att man ska få reda på vem som åker ut .
idag tycker jag personligen att tove, mariette, reza och calle utan tvekan var bäst !
fast även camilla (hör och häpna) var bra idag , jag har annars haft svårt för den tjejen men idag tyckte till och med jag att hon var värd den där kvalplatsen .
erik är väl bra som alltid , men erika som alltid brukar vara grym var lite under idag tycker jag .
hon var fortfarande bra , men det var lite lite midre än annars .
jaja , vi får väl se vem som åker ut och vilka som klarar sig vidare !
karolina passade inte med låten "just dance" vilket var synd , då jag tyckte att hon klädde som "smällkaramell" som bagge sa ;)
haha .

just nu så är min fästman på fest hos göran tror jag att dom är (rätta mig om jag har fel) ,
det är ju så att efter tolv inatt så blir mitt hjärta arton år !
wiiihu , så dom ska firafirafira nu fram tills dess ;)
ujuj , han hade inte hunnit fyllt sexton ens när jag träffade honom första gången ;)
inte heller när vi blev tillsammans .
hih , jag älskar dig hjärtat mitt ...
mer än du någonsin kommer att kunna förstå !


 

 

skriver kanske senare .
puss !

 

p.s . Hejja tove ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0