- i alla fall inte spöregn.

hatar detta väder !
dock har det slutat regna för stunden , men det är ju kallt :O

har precis kommit in igen ,
jag och älsklingen vaknade vi elva och sedan så gjorde vi i ordning lite frukost och sen så drog vi ut med liam och lukas .
vi hade tur , det småduggade lite när vi gick ut men när vi kom till åsen så slutade det :)
skönt att slippa spöregn i alla fall .

just nu så är det någon slags engelsk "antikdeckarna" på tvn och det är såååå intressant :p
haha .
senare idag så blir det väl till att diska lite är det väl tänkt ,
och blir nog lite köttfärssås och spagetti till middag/lunch sen :)

imorgon är det måndag vilket innebär praktik ,
alltså ingen skola !
dock ska jag och ellen praktisera i skolan ,
men det innebär inga lektioner !
i tre veckor !
fatta att vara i skolan i tre veckor utan att gå på några lektioner ;)
däni !

nu ska jag pussas lite med min kära pojkvän :D
eller ska jag säga fästman ;) thihi .

btw så tycker jag att vi ska göra såhär ;
Ellen Nord !
vi borde ta någon kväll då vi fixar någon finfin middag , kollar lite disney ,
kanske sjunger lite och tar ett glas vin ? vad sägs om det ? :D

ha det bäst , så skriver jag lite mera senare ,
och har ni tur så kommer det även lite bilder också :D



PUSS




Kommentarer
Postat av: ELLEN

det tycker jag låter som en toppenidé! vi får ta fram kalendrarna och se när det finns en lucka ;) haha!



<3

2009-10-04 @ 13:32:47
URL: http://ellennord.blogg.se/
Postat av: ELLEN

svar:

höhö, det behöver jag med ;)

2009-10-04 @ 19:40:15
URL: http://ellennord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0