- i praktiken så är det så.

Idag är det måndag, vilket betyder att det är ny vecka,
det är vecka 42 nu och det är inte alls långt kvar till det är jul.
usch och fy!
Och till råga på allt så måste jag börja köpa julklappar nu, annars räcker varken tiden eller pengarna till ;)

Gårdagen; spenderades med älsklingen.
Vi blev upphämtade av hans mormor och morfar och sen åkte vi till svärmor för att gratta min älskling som ju fyllt arton. Det blev tårta, kakor och massa prat och skratt :D riktigt trevligt om jag får säga det själv!
Åh jag bara älskar hans familj, dom är så söta och gulliga!
Sen åkte vi hem och gick ut med vovvarna, fixade lite saker och sedan så fixade vi middag.
Riktigt gott med köttfärssås och pasta, till det vart det tvn och efter det duschen och sen sängen.

Tillbaka till idag;
Skolan , eller ska jag säga praktiken kanske..
Vi körde järnet idag och imorgon så kommer rektorn för att gå igenom budget och liknande.
Vi får väl se hur han ställer sig till budgeten som vi har räknat ut ;)
Hahahha, då dör han väl :p

Funderar lite på en långpromis med hundarna när älsklingen inte är hemma.
Tror det eller ej men jag känner mig välidgt ensam trots att det är två hundar och två katter här.
Nej justja ! Teo är ute ju ..
Hm , en katt menade jag ;)

Nej nu måste jag sluta.
Skriver mera sen.

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0