- inget är som väntans tider.

Godmorgon.
Denna dagen började superduperbra!
Vaknade upp brevid den finaste av alla i hela vida världen, klädde på mig och drog sedan hem till mamma.
Fixade lite med tvätten och sen så fixade jag mig i ordning och drog iväg till skolan.
Väntade på Ellen, som tydligen hade väntat på mig och dragit till skolan för att jag inte hade kommit.
Freddie och Andreas kom ut och mötte mig och sen så gick vi in till arbetsrummet.

Just nu så har jag jobbat med att fixa lite med Himlavalvet sakerna och ska väl ner dit idag efter skolan eller imorgon förmiddag.
Det beror på när hon svarar ;)

Idag är det torsdag, vilket resulterar i att det bara är idag och imorgon kvar på praktiken.
Känns både positivt och negativt på samma gång.
Jaja, hoppas i alla fall på en praktikplats nästa gång ;)
Annars rymmer jag :P

Undra vad som sker idag..
Ska nog lura i älsklingen att vi ska baka lite bullar :D
Det skulle inte sitta helt fel en dag som denna.
Skriver mera senare.

PUSS
Rasmus ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0