- längesen sist.

Hejsan!
Jag ber så hemskt mycket om ursäkt för den grymt dåliga uppdateringen här denna vecka!
Jag har varken haft tid över eller tillgång till datorn.
Det har i alla fall hänt en hel del ;
- Alexandra har varit här och fikat! Och jösses så kul det var :D
- Jag har färgat håret i en röd färg.
- Saam har varit med mig här i stan och det var såå mys!
- Jag har varit på dejt med Liina och käkat finmiddag ;D
- Noah har fyllt 2 månader!
 
Osvosv.
Om ungefär 1-1,5 timme så ska jag till pappa och hämta upp Max,
för 18.15 ungefär så ska jag och Max möta Ellen utanför bibblan för att vi ska på spökvandring.
Senare ikväll vet jag inte vad som händer men kanske ska med Freddie någonstans?
Imorgon så blir det halloween-partiiie! :D thihih.

Nej nu kom moster hit.
PUSS




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0