- lite gammalt?

Sitter här och lyssnar på musik.
Har passat Noah nu när mamma haft tvättstugan.
Denna dag har rullat på den med!
Skönt det kändes att komma hem från skolan och bara lägga sig och ta det lugnt, det var ruggit längesen.
Dessutom så är jag helt jätteglad idag :D
Tack tjejer, hela dagen vart superduper på grund av er :D

Om ca 20 minuter så är det "The Mentalist" :D det är bara för bra!
Och på tal om att byta samtalsämne IGEN så letar jag lite frisyrer och hårfärger, ska nämligen fixa mitt hår så det står härliga till då det var evigheter sen jag gjorde det.
Ajjabajja Evelina Lindh!

Nej nu ska jag fortsätta.
Natti, PUSS


JAG ÄLSKAR DIG RASMUS ! ♥



dags för nya bilder kanske? Ohyes.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0