- min nya sambo?

Då var det väl dags för en liten uppdatering igen.
Trodde jag kunde hålla mig borta från bloggen en liten stund till, men icke sa Nicke.

När jag slutade skolan idag så gick jag hem till mamma en stund innan jag senare mötte älsklingen min i stadsparken.
Vi gick till Ica nära för att vi skulle handla lite och väl inne på Ica så kom vi underfund med att vi istället skulle ha handlat på Netto..
Så vad gör vi då tro? Jo vi sätter oss på cykeln och beger oss dit.
Det blev lite mer än väntat som fick följa med oss hem, men inte klagar vi för det inte ;)

När vi kom hem så gick vi ut med vovvarna, och det blev faktiskt en lite längre sväng än vad det brukar bli :)
Det är riktigt myspys när älsklingen följer med ut i skogen :D
Åh, han är ju bara mer än underbar!

Förut idag i skolan så hade vi faktiskt rätt kul.
Det var efter lunchen då det som vanligt spårar ur lite och vi satt i stora datasalen.
Sara spelade några spel som fanns på facebook och vi andra kollade på.
Sen så frågade Camilla mig om vi skulle hem, haha!
Det blev lite knäppt, det lät som om vi bodde tillsammans, och det skrattade vi i alla fall åt rätt länge.
Vi orkade inte mer, så vi gick hem.
Jag tog sällskap med Rebecca och Camilla åt busshållet och då frågade Camilla om jag inte ville följa med hem till henne och rida..
För er som inte fattar och inte var i samma sinnestämning som oss fattar nog inte det hela xD
Fyfan vad jag garvade, men Camilla..
..Jag följer gärna med hem till dig på en ridtur ;D

Haha,
Nej nu ska jag störa älsklingen lite när han spelar (A)
Thihih, ha det bäst så hörs vi imorgon, om inte senare..
Jag har ju ganska svårt att låta bli att skriva när jag har lite tråkigt.
Och nu kom jag även på att det är tisdag, vilket innebär "The Mentalist" klockan 21.00 så det blir nog ytterligare en uppdatering efter det och innan det bär iväg mot sängen.


PUSS



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0