- nöööörd.

Tänka sig, att jag har världens finaste pojke här brevid mig i soffan.
Det är helt sjukt underbart :D

Idag; Jag har ju uppdaterat rätt mycket från skolan idag :P
Det jag dock tror att jag inte skrev om var att jag, Camilla och Julian gjorde en "musikvideo" till en låt idag och fyfan så omoget och jävla kul vi hade!
HAHAHHAHA, så jävla töntigt men så sjukt kul!
Det gillar vi (Y)

Nu; Sitter som sagt brevid älsklingen här i soffan.
Han spelar ett bilspel på tvn,  eller ska jag säga xboxen?
Han var nämligen och köpte det idag :D
Jag tycker väl inte att det är så kul eftersom att jag inte kan spela men han njuter i fulla drag ;)
Och innan vi hamnade här i soffan så var vi ute med hundarna på åsen, vi gick till "våran" bänk där vi satt en litenliten stund och mös och tittade på stjärnorna och pussades lite :D
Åh, det var där vi jämt var innan vi blev tillsammans, där vi kysstes första gången!
Minns det som om det var igår, trots att det var lite över 2 år sen!
Åh vad jag älskar dig älskling.
"Du är min andra halva"

Nej dags att fortsätta nörda lite "Café World" (A)
Nattinatti och puss!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0