- praktik i skolan.

stora datasalen ,
jag trodde aldrig att jag skulle skriva det nu när jag har praktik med det gör jag då vi är i skolan .
har nu suttit en timme och ritat massa skisser till värdkorten som ska användas på öppet hus .
det är jag , ellen , andreas , julian , sara , camilla , freddie och micke här idag ..
vilket betyder att rebecca inte är här ....
vi har dock så mycket att göra så det kvittar om det är mer eller färre med :D
alla håller ju koll på allt ändå :)
"öppet hus-gruppen" har kommit igång bra och alla jobbar för fullt ,
det tror jag även av café-gruppen gör , men det kan jag ju inte säga eftersom att jag inte ser den gruppen ;)
vi är ju alla en stor grupp som är indelad i två olika grupper ,
finns även ett extraarbete som jag tagit lite tag i .
ikväll blir det mys , men eventuellt paj :D
och grey's !
LOVELI !
nej nu har jag tagit min lilla rast , så det är dags att börja jobba igen ;)
PUSS

Kommentarer
Postat av: honsomharenkompissomharensnyggmin

svar:

du får komma över någon dag och äta kladdis! ;)

2009-10-07 @ 15:54:25
URL: http://ellennord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0