- sluta sega.

Godmorgon allesammans!
Söndag idag då, vilket förmodligen innebär en långsam och väldigt seg dag.
Just exakt precis nu så sitter jag här med lilla Noah på magen, han har precis somnat så jag ska nog ta och lägga in honom i sängen nu (fast jag egentligen inte vill då han är så fruktansvärt mysig att ha nära sig).
Sen är det väl dags för lite frukost, är hungrig som bara den.

Imorgon så är det måndag, det betyder ny vecka och för min del då, sista veckan på praktiken.
Det känns både sorgligt och bra på samma gång.
På tal om det så måste jag bli färdigt med designen till "Himlavalvet" gatuprataren, hm det hoppas jag att jag hinner med någolunda imorgon.
Ska nämligen till Monica (som äger butiken) imorgon och disskutera lite kring bilderna och allt som hon vill ha med på affischen.

Jag kom även underfund med en sak imorse när jag städade mitt rum och packade upp de sista kartongerna.
Jag måste börja göra någonting vettigt på fritiden!
Jag borde ta upp min ridning på riktigt igen, och inte bara rida lite då och då!
Jag måste leta reda på en sköthäst helt enkelt för att jag blir alldeles för seg och slö annars!
Så det är något som jag måste fixa nusnart, verkligen måste!

Nej nu ska lillprinsen in i sängen!
Skriver senare!
PUSS


 

Kommentarer
Postat av: Marie

Fin din blogg var =0)

2009-10-18 @ 16:00:38
Postat av: ELLEN

svar:

höhö, ja det kanske är dags för det nu ;D



<3

2009-10-18 @ 17:57:28
URL: http://ellennord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0