- som en helt ny värld.

torsdag , och klockan är snart tio .
vilket innebär att idol har varit .
tack gode gud att erik gick vidare igår !
idag är den enda jag hoppas på tove !
hon är så sjukt söt och sjunger så bra !
hejja tove !

lyssnar just nu på musik och hoppas på värme !
vi har nu flyttat allting och lägenheten är sååå stor :O
det är nästan så man går vilse .
och det bästa är att det finns två toaletter (vilket är bra om man är många som oss) och en balkong !
woho !
det är så fint :)

nej nu ska jag läsa lite bloggs ;)
PUSS



Kommentarer
Postat av: Gullan

Ja det kan nog gå åt till er alla =0) Hälsa mamma att jag hör av mig nån dag & vill ha lite kaffe hihihi

2009-10-01 @ 22:50:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0