- stick med tungan.

Här sitter jag nu, hemma hos världens bästaste pojkvän.
Idag är det onsdag, vilket betyder att vi har kollat på Grey's!
Vi satt här i soffan och myspysade och drack te, käkade mackor och kollade på världens bästa serie.
Efter det så drog vi ut en snabbis med Lukas och nu så är vi här igen.
Älsklingen sitter vid xboxen medans jag sitter här.
Han spelar med Fredrik (xbox live) så älsklingen sitter här och har headset på sig och pratar med Fredrik ^^
Det ser bara så kul ut ;D
Dessutom så kan inte älsklingen min koncentrera sig utan att sticka ut tungan :)
IHIHIH så sött :D:D

Nej nu ska jag sluta upp med det här,
tvinga bort älsk från spelet,
kasta oss i sängen och sakta somna till Harry Potter filmen :D
Låter bra va? :D
Skriver mer imorgon!

JAG ÄLSKAR DIG, DU SOM SITTER DÄR I SOFFAN MED HEADSET! ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0