- Thecameve.

Lilla datasalen.
Morgonen började väldigt bra :D
Vaknade vi 06.00 men gick inte upp förns 07.10 (A)
Hoppade in i duschen nästan så fort jag klev ur sängen och sen fixade jag i ordning mig,
käkade lite lite frukost och sen så fick jag skjuts på cykeln till skolan av älsklingen min :D
Just nu sitter jag här brevid PP och disskuterar lite "Café World", det är ju så jävla nördigt att sitta som vi gör och toknörda ett spel på facebook xD
Ujuj, det är nästan lite pinsamt (A)
Fredag idag, vilket betyder heeeelg!
Känns riktigt bra trots att jag inte har en aning om vad jag ska hitta på.
Någon som har något förslag?
Jag vet mer än väl att min kära fästman kommer att sitta bänkad framför xboxen ;D
Haha, och det kommer vekligen inte jag då jag inte ens kan titta på ett bilspel,
så pass mycket suger jag på det.
Vi hade nästan nyss ett möte med våran kära rektor David Rytter igen, och han tyckte att det vi hade gjort var bra och att vi skulle fixa lite grejer till.
Höll på att smälla av när våran s.k "snyggrektor" kommer in där med en mumintrollet-mugg,
hoho humor på hög nivå ;)
HÖHÖ!
Nej nu ska jag och PP fixa med ett youtubekonto så att vi kan ladda upp våran sjukt mogna "musikvideo".
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0