- tummen upp!

Sådärja!
Då var långpromenaden avklarad :D
Vi började härifrån, alltså hemma hos lotta och sen så gick vi över åsen och ner på cykelbanan och sen mot stallsbacke.
Vi gick på grusvägen som går brevid fotbollsplanerna och vidare bort förbi grustaget.
Vi gick runt hela vägen där och sen kom vi till det där elljusspåret som ligger "bakom" laggarhult och det följde vi och svängde av och hamnade där borta nästan vid kryptan (för er som vet var jag menar).
Sen så gick vi cykelbanan därifrån och förbi Sandbäcksskolan och sen upp för backen där vid kings och,
vips! Vi är hemma igen :D
Vi gick på 1 timma och 25 minuter, det gick med andra ord väldigt snabbt (som det alltid gör när jag går).
Både Liam och Lukas var jätteduktiga och fick springa bäst dom ville i skogen.

Nu; Jag sitter här vid datorn med katten i knäet :D åh hon är så mysig.
Hundarna dom ligger i köket efter att ha druckit hur mycket som helt och gluffsat i sig all mat :)
Älsklingen min skulle ha varit hemma för en och en halv timma men icke sa nicke.
Jag som är så hungrig! Jag får väl ta och fixa lite mackor, sen kan katten och jag mysa vid tvn.

Det var väl min historia för denna dagen :)
Njut av bilderna!
Tog dom endast för er, mina läsares skull ;D



Mina fina pojkar i skogen!


Sen så har vi ett stycke snyggsnygg  Hurtbulle.
Skogen är bäst!

Allt för just nu,
men är förmodligen tillbaka snart ändå (A)
ni vet ju hur jag är ;D

PUSS




Kommentarer
Postat av: Gullan

"Lilla" Selina då? fick inte hon följa med?

2009-10-12 @ 16:37:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0