- verkligen något som behövs.

Som ni kanske ser så håller designen på att ändras litegrann här på bloggen :)
Det är snälla Hampus som försöker att fixa lite så att man i alla fall kan kalla det för en blogg :)
Så blir det lite rörigt eller så, ja då får ni fasiken skylla er själva ;)
Men hjälp med designen är något som jag verkligen behövt hjälp med!

Idag så har dagen bara rullat på!
Sprang på Isac på förmiddagen och han följde med mig till pappa för att Ozzy och Selina skulle träffas,
sen försvann han iväg.
Det första Selina gjorde när hon kom hem till mamma var att hoppa upp i soffan och slå söder en glasgrej så att det flög glas och stackars Marve fick det i huvudet och på handen.
Selina och Ozzy har legat och bara tagit det lugnt sen vi kom ner hit till mamma,
dom är så söta dom där två :D

Jag saknar även min kära pojkvän!
Åh jag har varit utan honom hela dagen idag!
Dock kanske han behöver lite ledig tid med sin nya vän ;)
Men ändå! Jag saknar honom så att jag blir blå!
Jag älskar dig hjärtat! ♥

Nej nu ska jag ta och moffa lite chips och flytta in madrasser och eventuellt en tv i mitt rum :D
Kanske kanske kanske skriver senare!
Natti, PUSS



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0