- wiho.

Godmorgon!
Hann inte skriva något igår så får sammanfatta lite kort.

Idag; Har precis satt mig i stora datasalen med gruppen, dock är det bara jag, Ellen, Micke, Freddie och Andreas här.
Nej nu kom även Sara och Camilla också.
Rebecca kommer inte att vara här idag, hoppas vi klarar oss utan henne, men tomt kommer det i alla fall att bli :(

Igår; Efter skolan så blev det till att sitta hemma hos mamma och ta det lugnt, sen så bar det av mot älsklingen min.
Vi bakade bullar och sen kollade lite film. Mer hade vi inte för oss.

Nej dags för work.
Skriver senare!
Ska ju ner på stan med Ellen idag, så det kommer finnas massa att skriva om :D

PUSS

Kommentarer
Postat av: ELLEN

svar:

haha, jo men det klart att vi hade.

jag försökte att mörka det lite bara ;)

2009-10-23 @ 08:46:05
URL: http://ellennord.blogg.se/
Postat av: Sabbi, mitt liv innan jag flyttar till USA



idag är det frågestund i min blogg, förväntar mig massa konstiga och roliga frågor, så se till att ställa en fråga du skulle vela ha svar på :) Kram!

2009-10-23 @ 09:13:52
URL: http://sabbi.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0