cha cHAA!

Chachaa! Freddieboii her!
Sitter här med mina wonderbara kompisar o steker på plugget. Vi har nyss vart ute o tagit ett par bloss o en ciiiider :*
Visst vare bara en liten 2.25 men asså, man behöver ju inte alltid supa järnet ellerhur? huh?
Nej precis, för jag gjorde ju ett litet test för några dagar sedan. Det var ett Alkotest, oh ja bah fick att jag var ALKOLIST!
Ja bah, vafan? Det är jag ju inte!
Men jag bryr mig inte såklart, det är ju bara ett test så det är inga problem för ja vet själv att ja bara super lite då o då. Alkis är ju dom som köper på Systemet ellerhur?
Men nu ska ja steka med min som sagt wonderbara klass o kanske gå o ragga på lite bruds
Cha cha! puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0