- bilder från denna dag kommer när jag fått dom.

Känns som om det var evigheter sen jag skrev här i bloggen,
trots att det var långt ifrån vad det var :P
Igår var det ju som sagt idol och Camilla åkte ut, kändes väl rätt bra, har aldrig riktigt gillat henne (förutom förra veckan).

Efter idol så drog jag och älsklingen hem till Lotta då dom skulle komma hem vid 23.00 hade dom sagt.
Vi väntade och väntade och jag blev tröttare och tröttare!
Jag fick för mig att Liam hette Gustavsson och skrattade åt det i säkert en halvtimme.
För er som inte vet så får jag sjukt dålig humor när jag är trött, och jag kan skratta till jag inte få någon luft, stackars älsklingen som fick stå ut med det ;D

Tillslut kom dom hem, och jag är inte riktigt säker på vad klockan var!
Liam har jag aldrig någonsin sett så glad! Åh jösses vad han studsade!
Åh jag blev så lycklig när jag fick min "lilla" prinsessa i famnen, åh gud vad hon har blivit stor!
Jag började grina när vi kom in och hon sprang runt, hon är ju liten och ska inte gå inte i mina ögon i alla fall!
Den lilla flickan skulle jag kunna gå igenom eld för och likaså hennes mamma!
Dom är så sjukt fina och jag lovar att man inte hittar bättre flickor alltså!
Jaja, dags att torka tårarna igen och fortsätta skriva om gårdagen ;)
Vi hjälptes åt att packa upp alla deras grejer och jag fick ett par jättefina byxor av Lotta!
Det är en typ jumpsuit i jeans men trekvartslånga ben, smock i ryggen och tunna korslagda axelband.
Jag tror jag nästan fick med hela deras hem när jag gick, haha!
Tack så jättemycket!

Idag; Vaknade av att mamma smsade.
Jag drog hem till pappa och sen ner till mamma.
Efter någon timma så bestämde jag och pappa oss för att vi skulle ta med Max och gå ut med Selina och Ozzy så att dom fick busa litegrann.
Jag och Ozzy gick från mamma och mötte upp dom andra och sen så bar det av mot grusgropen!
Jag har aldrig någonsin sett Selina så glad :D
Det blåste satan men det var inte speciellt kallt (till en början ;)
Det blev rätt kyligt så vi gick hemåt.

Väl hemma hos mamma så vart det lite mat,
köttfärssås och spagetti, mums!
Nu sitter jag här vid datorn med Noah i famnen, åh han är så mysig den lille!
Han har sin fina smurfpyjamas på sig som han fick av Camilla och barnen :D
Vi sitter här och lyssnar på Molly Sandén och spelar lite ;)

Nej nu ska vi myspysa lite!
Skriver nog senare!
PUSS




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0