- a child called it.

:D

gissa om jag är glad ? :D
här sitter jag nu hemma hos världens bästa och absolut finaste .
åh det är så att det pirrar i hela magen :D
bäst är ordet ! ♥

imorgon är det fredag ..
vilket innebär en mycket kort skoldag , slutar nämligen kvart över elva .
sen efter skolan så ska jag och världens snyggaste ellen ner på stan !
vi ska in på biblioteket och låna lite böcker till nobelpristagar-grejset och efter det så blir det väl en liten svängom på stan , dock är det inte bra för mig då jag inte har råd med allt finfint som dom fått in .
men men , man kan ju inte alltid få allt man pekar på ;)
inte i min värld i alla fall .

idag så har vi ju gått en låååång låååång dag .
och på tal om biblioteket som jag nyss nämde ,
så fick jag ytterligare en bok i skolan idag ..
det var iof en engelskabok , men fatta själva !
nog för att jag läser mycket men jag kan ju inte läsa tre böcker samtidigt !
fatta rörig handling det kommer att bli i slutändan :P
haha , men är man bra så får man lösa saker och ting på egen hand ;)
juste , boken som jag fick idag var "A child called it" vilket innebär "Pojken som kallades det" ,
jag har läst dom svenska böckerna så när sara visade boken på engelskan så beslutade jag mig för att det fick bli den boken som jag skulle läsa till engelskauppgiften :)
great !

på lördag så blir det väl till att packa ner sådant onödigt jävla skit som jag har överallt !
nej förresten , det onödiga ska nog slängas med närmare eftertanke ,
dock ska det jag inte använder packas ner så att det inte är så mycket sen när allt ska packas ;)
sen så kommer min kära powerpufflisa hem till oss då för att hälsa på lilla noah och för att umgås med mig :D
ååh myspys då jag saknat henne någon fruktansvärt mycket !

nej nu tänkte jag kolla lite kläder (A)
fyskämms evelina lindh !
thiihihi , bus !

PUSS



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0