- aningen full av svordommar.

hellulu :)

sitter här hemma hos världens finaste pojke som finns på denna jord .
åh , han är så underbar !
justja , dagen har rullat på ...
... väldigt sakta med helt säkert .
orkade bara inte gå upp i morse , dock gjorde jag det i alla fall ,
men sen har resten av denna dagen gått så jävla förbannat segt !
hjälp mig någon !
och munnen värker som aldrig förr !
för er som inte vet vad det handlar om så är det en liten olycka hos tandläkaren .
när dom hade kört ner alla jävla helvetes verktyg i munnen på mig och höll på sådär hela tiden kändes det som ,
så skavde dom i min mungipa, på insidan av tandköttet och sen hela insidan av kinden på min högra sida ,
så nu har jag ett "hål" ( förjävligt skavsår) i mungipan och jag kan inte öppna munnen utan att nästan börja grina ,
och om jag väl fått i mig något att äta så gör det ont när jag tuggar och hela högersidan eftersom att det skaver !
svullen börjar jag bli också ! jävla helvete alltså !
nej nu får jag sluta att skriva en massa fula ord :O
fyskämms evelina !!

jaja, sitter som sagt hemma hos älsklingen .
vi ska väl ut med lukas, kanske se en film ? kanske duscha ? kanske sova ?
eller ja , sova är väl klart , men jag vet faktiskt inte vad vi ska göra .
men som alltid så slutar det väl med att jag lägger mig på sängen en snabbis och sen bara dösomnar !
haha , det är faktiskt lite typiskt mig (A)

imorgon är det tisdag ..
vilket innebär att vi slutar tidigt pga att vi inte har någon idrott ,
sen så är det även "the mentalist" imorgon :D iiih !
måste även läsa lite i böckerna som måste läsas ,
annars lär jag komma efter eller få läsa alla tre på en kväll .
hm , nej något sådan får verkligen inte ske .

träffade även bom och lisa på stan idag när lisa kom med tåget från norrköping .
det var riktigt roligt ;D
lisa köpt en snygg väska och dösnygga stövlar som jag också ska köpa någon gång när jag blivit rik ;D
haha , good luck evelina !
tack du !

nää nu ska jag pussa lite på snyggingen mittemot och sen ska vi väl hitta på något !

vi hörs !



PUSS



Kommentarer
Postat av: Rasmus

http://www.youtube.com/watch?v=A5fj6l5UTys&eurl=http%3A%2F%2Fexistenz.se%2Famedia%2F%3Ftyp%3Dyoutube%26url%3Dhttp%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FA5fj6l5UTys&feature=player_embedded



kolla den :D

<3

2009-09-14 @ 21:36:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0