- bättre än väntat.

stora datasalen in my heart alltså !
nejdå nu överdrev jag verkligen :P
men jag sitter i alla fall i stora datasalen just nu .
har precis haft matte med torbjörn .
och bra som fan gick det idag måste jag få säga :D
nu ska vi ha lite textkommunikation så jag ska nog skriva en novell till :D
min är ju nästan klar men har den hemma så jag har inget annat att göra .
efter det här så ska vi ha engelska , och jag hoppas på att vi ska läsa :D
hihihi !
efter engelskan så är det lunch ,
är det god mat ska jag och ellen käka , annars drar vi direkt ner på stan .
ska ju som sagt till biblioteket ;D
helghelg !
skönt som tusan !
dock behöver jag fortfarande 100 kr !
GAAAAH !
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0