- dåligt som vanligt.

sitter nu i lilla datasalen .
har varit dålig på att uppdatera igen .
jaja !
i måndags så hängde jag och älsklingen med mic , lotta och leah ut till katarina ,
jag och lotta red medans rasmus och katarina körde madicken och plockade svamp :)
riktigt mysig amadeus var att rida :D
riktigt duktig !
efter ridturen så blev det paj och sedan hemfärd !
igår var det tisdag och jag var hos tandläkaren igen ,
dom fixade och trixade med min tand och nu är allt bra ...
... än så länge !
men ska dit igen på fredag på en sorts efterkontroll .
idag , har dagen bara rullat på för fullt ,
vi hade rugby och fotboll på idrotten och någon jävla idiot i klassen mosade min handled som annars är helt fuckad !
såå nu har jag fetingont och måste leta reda på mitt handledskydd när jag kommer hem .
älsklingen min är i eskilstuna i parken zoo för att fotografera djuren !
ååååh jag är så avundsjuk och jag vill jag med !
hm .
får se vad vi hittar på idag då .
PUSS

Kommentarer
Postat av: hemilg

svar:

jotack, jag vet.

hon är snygg,

man kan inget annat än att bli avundsjuk.

2009-09-10 @ 13:01:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0