- en längtan.

dåligt gjort av mig ,
mycket dåligt måste jag få säga !
jag har absolut totalt sugit på att uppdatera !
ååh jag blir så arg på mig själv ibland !

aja !
just nu så sitter jag i alla fall hos pappa ,
väntar på att han ska komma hem så vi kan käka lite (A)
skulle egentligen varit med älsklingen hela dagen idag men han sov sent och sen så blev jag kvar här .
hm , tur att jag ska träffa honom snart snart snart då :D

ímorgon så är det skola igen ,
känns faktiskt rätt bra :)
sen så är det bara några ynka få dagar kvar tills vi flyttar :D
det känns ännu mera bra kan jag ju bara säga ! :D
thihih !

på onsdag så börjar även världens bästa älskade fantastiska program på femman !
GREY'S !
ååååh graaaowr jag har verkligen saknat det !
det är fan bästbästbästa serien !
huh !

aja nu ska jag inte skriva mera idag ,
blir nog mera imorgon när det är skola :)
(om jag inte fastnar framför datorn senare (A)

PUSS



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0