- hallon och lakrits.

:D
sitter här hemma hos världens bästaste och finaste !
vi har precis kommit hem från en cykeltur till willys ;D
på vägen dit så körde vi genom ett villaområde och nästintill ALLA tvättade sina bilar !
jag skämtar inte , vi började fan garva , så jävla komiskt ^^
i alla fall , vi hittade någon ny dricka som vi bara var tvugna att testa ,
det var hallon/lakrits och jag tyckte den var super .
medans älskling och svärfar inte gillade den :P haha ,

har även nyss hunnit äta glass :D
hihih , riktigt gott alltså !
huh !

nej nu ska jag sluta !
vi ska ha lite myspys !
vi är själva hemma nu då svärfar min åkte hem till lotta .
vi ska kolla jurassic park filmerna och dricka läsk och käka sånna därna "stjärnor" men sourcream and onion smak ;)

imorgon blir det även bvc med nois !

PUSS




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0