- helvetes matteskit.

sitter i stora datasalen .
har precis haft matte med torbjörn ,
och jag är så jävla förbannad på den människan !
han är jättetrevlig och rolig men han gör hela mitt mattegrejs till ett rent helvete !
han kan inte förklara för mig hur jag ska göra !
jag satt hur länge som helst men fattade inte ett jävla shit !
sen kommer ellen till undsättning och säger att 64 ser du genom att titta på detta tal ,
jag tittar på det talet och då står allt solklart !
tänk att bara genom att att någon säger så istället för att förklara en hel historia så fattar man !
aja , tur att ellen finns !
nu ska jag jobba med textkommunikationen !
skriver mera senare !
PUSS

Kommentarer
Postat av: Rasmus

HAHAHAHAHA... Torbjörn är ju dum i huvet, :P ingen i min klass gillar honom, och ingen förstår vad han pratar om när han ska försöka förklara.. sen fick bara 3 st G i MatteB kursen :P resten ig... <3<3

2009-09-04 @ 11:45:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0