- kort och gott.

sitter här i lilla datasalen med klassen .
vi ska ha grafisk kommunikation och sen efter det så ska vi ha mediekunskap och då ska vi vara nere på ängeln .
great !
nu kom lars-åke kom in hit !
så måste dra just nu ,
thihih !
PUSS

Uppdatering !
sitter fortfarande här i lilla datasalen och ska rita i jävla illustrator och det går så jävla dåligt !
jag orkar inte idag , usch !
och till råga på allt så har min jävla fucking mobiljävel dött så jag kan inte svara på sms om någon nu skulle vilja skriva till mig ! helvete !
ÅHHH jag blir så arg !
så om någon vill något så får ni vänta tills efter två då jag har möjlighet att ladda telefonfan !
jaja , skriver väl mera senare är det tänkt .

PUSS , igen :*



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0