- lilla datasalen.

finally kommer min uppdatering igång igen !
sitter här brevid ellen i lilla datasalen .
vi hade sovmorgon så jag mötte ellen klockan tio .
nu sitter vi här och väntar på att allas våran lars-åke ska komma hit så att vi kan börja våran grafiska kommunikation .
sen har vi en och en halv timmes lunch !
vad fasiken ska man göra i en och en halv timme !?!
här finns inte ett skit att göra mer än att sitta vid datorerna och dom kommer förmodligen att vara upptagna som vanligt !
jag har fetingont i halsen och är snorig ,
dock var det värre igår .
hm .
men men rasmus är också sjuk så att det är kanske inte så konstigt att jag också är det .
hahah !
igår såg vi även på "män som hatar kvinnor" och den var bra :D
thihihihh !
jaja , nu ska jag göra något annat !
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0