- love vart är du?

klockan är lite över tio och jag är fetingtrött !
gaaaah , hela dagen har bara segat på som fan !
jag som annars inte brukar klaga över skolan .
jaja , det lär väl kanske (inte) bli bättre imorgon ;)

kan ni gissa vem som sitter precis så nära här brevid ?
vava ?
okej , det vet jag att ni kan så det var inge roligt längre ,
jag har i alla fall saknat honom idag då han inte var i skolan ...
trodde faktiskt att han hade blivit överkörd .. för jag menar , ni vet ju hur jag är .
kollade på idol förut , det var ju bra :D
det känns som om dom sökande i år är bättre över lag .
det kanske är så .. hm .

torsdag imorgon ...
det säger mig inte mycket ,
sovmorgon har jag förresten :D
jo marve fyller år men annars så vettefan vad som händer ?
novellen ska bara kollas igenom och sen ska jag hem till mamma och leta igenom lite av några papper som jag verkligen behöver ha .
suck !

nej nu ska jag kanske hitta på något annat ,
tycker att love kan ta och skriva lite i sin blogg snart med :P
jag har läst hennes blogg länge och jag förstår om hon inte kan skriva just nu då hon precis fått lilla oliwer ,
men hon är ju bara för skön !
jaja , den som väntar på något gott ...

ha det bäst och sov gott !
nattinatti !
PUSS :*





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0